ZWROTY
1. Każdy Klient może dokonać zwrotu zakupionego towaru/odstąpić od umowy bez podania przyczyny poprzez złożenie stosownego oświadczenia w terminie 14 dni.
2. Uprzejmie prosimy o ostrożność w trakcie przymierzania. Kupiony Towar podlegając zwrotowi powinien wrócić do nas w stanie niezmienionym i nie posiadać żadnych śladów użytkowania.
3. Kupiony Towar należy zwrócić w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Zwrotu prosimy dokonać na adres: LILIQ Lidia Skuza, ul. 11 Listopada 43A, 07-200 Wyszków. Dołączenie dowodu zakupu przyspieszy proces zwrotu płatności.
4. Sprzedawca niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru.
5. Klient ponosi tylko bezpośredni koszt zwrotu Towaru.
6. Klient może sformułować oświadczenie o odstąpieniu od umowy samodzielnie bądź skorzystać ze wzoru oświadczenia znajdującego się poniżej.
7. Nie musisz wypełniać formularza, wystarczy jeśli na kartce zamieścisz potrzebne dane znajdujące się poniżej i dołączysz do zwracanego produktu.
Wzór formularza odstąpienia od umowy:
- Niniejszym informuję o odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących produktów: ….............
- Data zawarcia umowy …......................
- Imię i nazwisko Konsumenta …...................
- Adres Konsumenta ….....................
- Numer rachunku bankowego, na który ma nastąpić zwrot należności za zwracany towar …......................
- Data ….................
- Podpis Konsumenta (o ile oświadczenie wysyłane jest w formie papierowej) …........................
Adresat – LILIQ Lidia Skuza, ul. 11 Listopada 43A, 07-200 Wyszków, e-mail – info@e-intimo.pl
Formularz odstąpienia od umowy - pobierz
REKLAMACJE TOWARÓW
1. W sprawach związanych z reklamacją towarów obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego.
2. Reklamowany Towar należy kierować na adres: LILIQ Lidia Skuza, ul. 11 Listopada 43A, 07-200 Wyszków.
3. Formularz reklamacji dostępny jest poniżej. Dołączenie dowodu zakupu przyspieszy proces przebiegu reklamacji.
4. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.
5. W przypadku uznania reklamacji, Sprzedawca zwróci Klientowi koszty przesyłki.
Formularz reklamacji - pobierz